Pirettigolf

Slå längre

By   Comments off  Golf

see url 20 meter längre på en vinter utan att slå ett enda golfslag
Efter rangen öppnat helt fick jag möjlighet att slå mina första drivar för säsongen. Jag har inte slagit ett slag sen i tidigt i höstas. Normalt ligger jag på ca 105-106 mph med min svinghastighets-radar. Nu låg jag på 115-116 och peakade på 118! Nog är min radar lite generös i sina mätningar (den lägger nog på ca 5 mph), men jag börjar i alla fall närma mig PGA-tourens snitt på 113 mph.

enter

go to link Det var möjligtvis lite medvind på rangen men jag hade konsekvent en carry med mina järn 6:or på 170 meter (med slitna rangebollar). Detta mätte jag upp med min laserkikare mot en flaggstång som jag hade som mål.

buy ciprofloxacin in Montreal Canada

enter Jag körde i höstas Tung styrketräning med plyometrisk träning. Detta följdes av några intensiva månader med husrenovering. Efter det byggde jag en provisoriskt gym av några eu-pallar i källaren. Det är inte vackert men fungerande.

can you buy antibiotics over counter USA http://actiononaccess.org/?c=buy-flagyl-online-UAE Träningsprogram

oral antibiotic names Hemmagymmet möjliggör träning med basövningar såsom marklyft, bänkpress och knäböj. Min träning har inspirerats av program såsom Max-OT, Stronglifts 5×5 och Starting Strength. Alla dessa program består av tunga vikter, få repetitioner och hög intensitet i utförandet. Jag försöker utföra alla övningar explosivt. Visualisera att du slår en drive vid varje repetition för att få explosiviteten.

metronidazole and oral contraceptives Eftersom jag har gymmet hemma och mycket flexibla arbetstider försöker jag att träna varje dag. Det blir ofta bara en övning, tex tre set knäböj med 5 repetitioner i varje set. Då kan träningen ta max 15 minuter.

augmentin antibiotic 625mg Programmet är enkelt och enligt devisen ”den bästa träningen är den som blir av”. Detta har jag nu kört i två månader fram tills idag.
Dessa övningar kör jag ofta:

enter Knäböj
Marklyft
Bänkpress
Dessa övningar kör jag regelbundet

click Axelpress
Styrkevändningar
Stående svingar (utförd explosivt blir detta en plyometrisk övning)
Övningar som jag kör när man är lite omotiverad eller seg (discomusklerna)

go here Bicepscurl med stång
Tricepspress (aka Skull Crushes)